За матеріалами сайту видавничої групи "Основи"
ЕСТЕР ВОУДЖИТСЬКІ (США)
Викладачка журналістики й засновниця програми Palo Alto High School Media Arts, яка спрямована на розширення прав і можливостей студентства за допомогою засобів масової інформації (газет, журналів, щорічників, веб-сайтів, відеопродукції, фотографій, радіо й телебачення). 2002 року обрана Учителькою року штату Каліфорнія. 2011 року отримала премію Чарльза О’Меллі від Columbia Scholastic Press. З 2013 року й досі є почесною науковою співробітницею в MediaX у Стенфорді. Почесна докторка Університету в Пало-Альто. Стала співавторкою популярного посібника про змішане навчання «Прорив в освіті: започаткування змішаного типу навчання в класі», що розкриває способи революціонізації освіти для потреб століття цифрових технологій. Матір Сьюзен Воуджитські, генеральної директорки YouTube; Джанет Воуджитські, професорки педіатрії в медичній школі UCSF; Енн Воуджитські, генеральної директорки компанії 23andMe.
Педагогічна майстерня №6
Навчати не за пiдручником
Навчати не за пiдручником
ОСКАР БРЕНІФ’Є (Франція)
Має ступінь бакалавра біології (Університет Оттави) і кандидата філософських наук (Париж IV — Сорбонна) (www.brenifier.com). Протягом багатьох років у Франції, а також по всьому світу працював над концепцією «філософської практики» з теоретичної та практичної точок зору. Є одним із головних пропагандистів проекту філософії в місті, організації семінарів з філософії для дітей і дорослих, а також філософських кафе тощо. Опублікував близько тридцяти книг у цій галузі, у тому числі «Philozenfants», що були перекладені понад двадцятьма п’ятьма мовами. Заснував Інститут філософської практики для підготовки практичних філософів/-инь і організації семінарів з філософії в різних місцях: у школах, медіацентрах, будинках для людей похилого віку, в’язницях, соціальних центрах, фірмах тощо. Є одним із авторів доповіді ЮНЕСКО «Філософія, школа свободи».
Педагогічна майстерня №6
Мислити критично, щоб бути відповідальними
Мислити критично, щоб бути відповідальними
Немає коментарів:
Дописати коментар