ММО

Дистанційні уроки, проведені в рамках міських методичних об'єднань

 

Вчитель  Горбань Олена Юріївна                                                                

     

Вчитель Митрофанов Володимир Олександрович

 

Конспект дистанційного уроку інформатики в 7 класі (вчитель Мараховська Наталя Миколаївна)

 

Конспект дистанційного уроку інформатики в 5 класі (вчитель Мараховська Наталя Миколаївна)

 


 

УЧАСТЬ У IX ОНЛАЙН-ВИСТАВЦІ ЕФЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ "ОСВІТА ХАРКІВЩИНИ ХХІ СТОЛІТТЯ"

Презентація досвіду "Дистанційна підтримка - нова практика роботи вчителя"

 

Досвід "Дистанційна підтримка - нова практика роботи вчителя"

 

Інтерактивний захід. Форум натхненних ідей

 



Матеріали ММО вчителів інформатики з досвіду впровадження дистанційного навчання

04.11.2022 (дистанційно)

4 листопада у дистанційному форматі відбувся практичний семінар територіального методичного об’єднання вчителів інформатики міста Первомайський на тему «Урок інформатики з елементами STEM – реальний шлях до успіху». В ході семінару вчителі змогли  ознайомитися з прикладами використання елементів STEM на уроках інформатики, поповнити арсенал знань вчителів «родзинками» STEM-технологій, а також опрацювати практичні поради щодо використання елементів STEM-освіти на уроках інформатики.  Цікаві та змістовні доповіді підготували Білецька О.Л., Семешина В.В., Горбань О.Ю. та Митрофанов В.О. Після колективного обговорення теми зустрічі вчителі перейшли до практичної роботи на тестуючій системі DOTS, метою якої була демонстрація вміння виконувати практичні завдання у межах навчального предмета. Веб-інтерфейс цієї системи DOTS надає доступ до наборів алгоритмічних завдань та після розв’язання задачі є можливість послати розвязок на перевірку через інтерфейс системи тестування. Результат перевірки надається через систему тестування протягом декількох хвилин після відправки. 

Наступним етапом роботи  стало відвідування відкритих уроків вчителів інформатики ліцею № 6: Захарченко О.Л. та Байдалінова Д.М. Уроки були проведені на високому науково-методичному рівні з дотриманням методичних рекомендації щодо організації освітнього процесу. В ході уроків вчителі формували ключові та предметні компетентності учнів, використовуючи  новітні технології та раціональні способи організації навчально-пізнавальної діяльності.

В інформаційному блоці обговорили підсумки І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики та інформаційних технологій, а також організацію підготовки учнів до участі в інтернет-олімпіадах, міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерної грамотності «Бобер». Були надані вимоги до оформлення експонатів на міську виставку-презентацію педагогічних ідей – 2023.

В кінці засідання обговорили пропозицій щодо планування роботи ТМО на 2023 рік та вчителям було запропоновано взяти участь в анкетуванні з метою надання оцінки роботі методичного об’єднання та визначення найактуальніших тем для наступних засідань. 



16.​04.2021 (дистанційно)

Програма семінару

ТЕМА:  Дистанційні технології у навчанні — шлях до формування творчої особистості, життєвих компетентностей учнів

 

МЕТА: Розглянути можливості організації продуктивної роботи під час дистанційного навчання з використанням популярних Інтернет ресурсів, нових методик; опрацювати принципи та підходи до організації дистанційної роботи. Створити для вчителів інформатики умови для вдосконалення власної професійної майстерності у мережі, надати якомога більше ідей, інструментів та практичних прийомів для ефективної взаємодії зі школярами. Ознайомитися з досвідом роботи вчителів міста з проблеми формування компетентностей учнів.

Завдання 

  1. Створення майданчика для обміну досвідом дистанційного навчання.
  2. Формування скарбнички ресурсів дистанційного навчання.
  3. Ознайомлення з системою роботи вчителів інформатики ліцею № 3 щодо використання дистанційних технологій на уроках 
  4. Залучення уваги вчителів до принципів та підходів впровадження дистанційного навчання в освітньому процесі. 
  5. Популяризувати серед вчителів використання сучасних дистанційних технологій для формування ключових та життєвих компетентностей учнів.
  6. Створити умови для плідного спілкування членів ММО з метою розвитку творчого мислення, теоретичних і практичних знань, розвитку інформаційної культури педагогів.

   

   

 

30.04.2020 (дистанційно)

Програма семінару

Інтернет-конференція

ТЕМА: Розвиток мережної взаємодії як основи побудови якісно-орієнтовного освітнього середовища

МЕТА: розглянути можливість розвитку мережної взаємодії як основи побудови якісно-орієнтовного освітнього середовища у формуванні професійної компетентності вчителів інформатики та учнів; ознайомитися з досвідом роботи вчителів міста щодо удосконалення роботи з обдарованими дітьми; визначення основних напрямів діяльності міського методичного об’єднання щодо підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми; пошук резервів удосконалення позакласної роботи; підвищення професійної компетентності  вчителів  в роботі з дітьми даної категорії.

Завдання:

  1. Визначення напрямків розвитку мережної взаємодії як основи побудови якісно-орієнтовного освітнього середовища 

  2. Вивчення та впровадження позитивного досвіду вчителів інформатики міста щодо використання технологій дистанційного навчання. 

  3. Надання можливості самореалізації педагогів через спільну мережеву діяльність міського методичного об’єднання.
  4. Надання методичної підтримки щодо використання електронних освітніх ресурсів у навчальному процесі.
  5. Залучення педагогів до активної співпраці у мережевих педагогічних спільнотах.

Сценарій заходу

 

     

 

Учасники проекту «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітніх навчальних закладів Черкаської області» «Інформаційно-аналітичне забезпечення управління навчальними закладами», відповідальні особи ІСУО відділів освіти взяли участь в обласному вебінарі  на тему: «Можливості електронних журналів та щоденників освітнього порталу NZ.UA»,  який відбувся 10 червня 2020 року о 14.00 год.

Модератор вебінару, обласний куратор ІСУО, методист відділу освіти КНЗ «ЧОІПОПП ЧОР» Щербаков Анатолій Георгійович презентував можливості оновленої соціальної освітньої системи України «НОВІ ЗНАННЯ».

Під час вебінару учасникам було наочно продемонстровано переваги електронного обліку навчальних досягнень учнів над паперовим. Це особливо було помітно коли розглядалися можливості доступу до них учнів, батьків в будь-який час та в будь-якому місті. Електронний журнал дає можливість педагогам оперативно інформувати батьків про оцінки і відвідуваність уроків їхніх дітей. Педагоги мають змогу розсилати повідомлення-оповіщення учням і батькам класу про можливі події, зміни в розкладі, про заміни уроків, про зміни в режимі роботи школи. Важливою мотивацією педагогічних працівників до роботи з електронними журналами та щоденниками на сайті «Нові знання» є те що він є складовою частиною Всеукраїнського проекту «КУРС: освіта» (ІСУО), який вже впроваджено в усіх закладах освіти Черкаської області, не потребує створення нової бази даних, синхронізується з іншими складовими  даного проекту



Вебінар для вчителів ліцею "Електронний журнал як невідємний інструмент сучасного вчителя"

Вчителі ліцею взяли участь в вебінарі про можливості електронних журналів та щоденників освітнього порталу NZ.UA,  який відбувся 10 червня 2020 року.

Модератор вебінару, вчитель інформатики Семешина В.В. презентувала можливості оновленої соціальної освітньої системи України «НОВІ ЗНАННЯ».

Під час вебінару учасникам було наочно продемонстровано переваги електронного обліку навчальних досягнень учнів над паперовим. Це особливо було помітно коли розглядалися можливості доступу до них учнів, батьків в будь-який час та в будь-якому місті. Електронний журнал дає можливість педагогам оперативно інформувати батьків про оцінки і відвідуваність уроків їхніх дітей. Педагоги мають змогу розсилати повідомлення-оповіщення учням і батькам класу про можливі події, зміни в розкладі, про заміни уроків, про зміни в режимі роботи школи. Важливою мотивацією педагогічних працівників до роботи з електронними журналами та щоденниками на сайті «Нові знання» є те що він є складовою частиною Всеукраїнського проекту «КУРС: освіта» (ІСУО), не потребує створення нової бази даних, синхронізується з іншими складовими  даного проекту



Матеріали обласної серпневої методичної студії

ПЛАН РОБОТИ методичного практикуму з теми “Навчально-методичний супровід викладання інформатики в початкових класах за оновленими програмами ”




Увага! Нова програма з інформатики 5-9 класи. 

Міністерством освіти і науки затверджено програму з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах. Програмі також надано гриф МОН. Відповідний наказ підписано першим заступником міністра Інною Совсун.
Джерело: http://osvita.ua



Особливості програми шкільного курсу інформатики для 5-9 класів, які вивчали інформатику у 2-4 класах. Автори презентації Ольга Коршунова та Ігор Завадський
Презентація
                             
                                Звіт про участь учнів м. Первомайський
 у Міжнародному    конкурсі  з  інформатики та комп'ютерної вправності «Бобер-2018»
2018/ 2019 навчальний рік
11, 12 та 13 листопада 2018 року в нашому місті проведено міжнародний конкурс "Бобер". Основними завданнями цього Конкурсу є: підвищення комп’ютерної грамотності дітей; ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою.
Участь  школярів  у  Міжнародному    конкурсі  з  інформатики «Бобер» – це можливість долучити до інформаційних технологій не лише  старшокласників,  а  і  учнів 2 – 11 класів.
      У  2016/2017  навчальному  році  у  конкурсі  брали  участь 151 учень міста. З них 55 учнів показали добрий результат і 30 - відмінний.

ЗНЗ
Кількість учасників
Добрий результат
Відмінний результат
Шкільний координатор
ЗОШ № 1
10


Курянова С.М.
ЗОШ № 2
20


Мараховська Н.М.
Семешина В.В.
Гімназія № 3
30


Митрофанов В.О.
ЗОШ № 4
2


Бобкова О.С.
ЗОШ № 5
7


Кірпіченко А.В.
ЗОШ № 6
19


Захарченко О.Л.
ЗОШ № 7
17


Білецька О.Л.
БДЮТ
24


Маркова Н.В.
Всього
129



Приємно  зазначити, що  зацікавленість  школярів  конкурсом має  позитивну  динаміку.Найактивнішими  навчальними  закладами  стали: гімназія №3, БДЮТ.
Поряд із щорічним підвищенням інтересу учнів до конкурсу «Бобер» слід відзначити й підвищення якості їх виступу. Відмінний та добрий результат отримали 85 учнів, що становить 56% від загальної кількості учасників 

Вітаю шкільних організаторів та учнів, які отримали результат "Добре" й "Відмінно" та дякую всім учням за участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер».



Шановні колеги!
Вам надається можливість оцінити ефективність методичної допомоги в нашому міському методичному об'єднанні. Визначивши зміни, що відбулися в діяльності методичного об'єднання, членом якого ви є, дайте відповіді на запитання анкети до 05.01.2017 року

Дякую колегам, які приєдналися до опитування. Матеріали цього опитування будуть використані при плануванні та коригуванні роботи нашого ММО. 
Результати опитування 

2 коментарі:

  1. Котрий рік поспіль спостерігаю, що "Бобер" особливо подобається класам середньої школи - 5-9. Старші вважають себе "дорослими" для нього, а молодші не завжди можут впоратися з інтерфейсом. У цьому році у ЗОШ №7 взяли участь учні з 4го по 10 клас.

    ВідповістиВидалити
  2. Поряд із щорічним підвищенням інтересу учнів до конкурсу «Бобер» (кількість учасників за останній рік зросла з 126 до 179) слід відзначити й підвищення якості їх виступу. Відмінний та добрий результат отримали 115 учнів, що становить 65,3% від загальної кількості учасників (у 2014/2015 навчальному році він складав 60%)

    ВідповістиВидалити